logo
Ahoj manažere závodní stáje! Pro používání fóra se musíš Přihlásit nebo Zaregistrovat.

Oznámení

Icon
Error

Možnosti
Přejít k poslední zprávě Přejít k nejnovější zprávě
chizha12345  
#1 Odesláno : 3. prosince 2019 8:55:34(UTC)
chizha12345


Kategorie: Uživatel fóra

Skupiny: Registered
Registrován: 2.12.2019(UTC)
Zpráv: 37
Bydliště: usa

Decoratie komt in de vorm van een Adidas Stan Smith Heren streep die langs de zijkanten van de schoen loopt onder een raam van een old school klaverbladmerk onder het kantpaneel. Dit wordt vervolgens afgewerkt met een voering van badstof, waardoor het pure retro-gevoel van de schoen wordt voltooid.

Terwijl de tussenzool die van de komende Adidas Continental 80 Heren is, is het dus niet verkeerd om te zeggen dat deze het toneel vormen voor de YUNG 1's. Om de Dad Shoe-vibe te rocken, kun je ze half zo groot kopen. Hoewel, de mijne zijn maat. Deze schoenen combineren retro-stijl lijnen met combinatieve textielbehandelingen. Ze hebben een ademend bovenwerk van mesh, lederen overlays en premium suede! De reflecterende panelen aan de zijkant van de schoenen zijn niet te missen, wat me doet denken aan de RAF SIMONS OZWEEGOS! Hoewel Chunky Sneakers op dit moment de hotcake in de markt zijn, is de prijs van deze schoenen vrij redelijk - verkocht op 8599 INR op de Adidas India Site, waardoor ze behoorlijk betaalbaar zijn. Ik heb ze vorige maand (na hun release op 2 juni 2018) gekocht en heb ze sindsdien heel vaak gedragen, dus ja, dit zijn geweldige vrijetijdsschoenen voor dagelijks gebruik. Deze zijn echt heel comfortabel. Deze zijn dikke schoenen zijn ook vrij licht van gewicht! Hoewel, deze zijn niet erg dik in vergelijking met Painted in een veelheid van verschillende contrasterende tinten. Om af te ronden, de accenten van de schoen zijn klaar voor de show-esthetische esthetiek en het zal me niet verbazen als ik deze zomer deze mannen zie schommelen met deze schoenen.

Als je over die Adidas Nite Jogger Heren gaat en iets anders nodig hebt dan je gebruikelijke reeks kleuren, houdt Team Three Stripe het voor je vast. Het bovenwerk met patroon is de zomergolf en heeft een zwart Primeknit-bovenwerk met groene wervelingen geïnspireerd op de metamorfe rots. Ze zitten bovenop de volledige boost die je nodig hebt om je koel en comfortabel te houden voor het heetste seizoen van het jaar.

https://www.indsnkr.com/
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Změnit fórum  
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.