Vintage iconografie 
nike air max in neonspectrums is verspreid, hoewel dit keer in aangename mate met mate, terwijl de onzichtbaar duidelijke overlays in volledige stealth liggen, tenzij het licht precies in de juiste hoek schijnt. De tweede komst weerspiegelt een groot deel van de originele druppel en zal een capsule met bijbehorende kleding zien, passend bij de retro-esthetiek langs de athleisure-make-ups van trainingspakken en grafische tops. Een herdenkingspop-up in Japan zal, passend, als eerste plaatsvinden op verschillende atmos-locaties in het hele land op 15 juni met een wereldwijde datum die nog moet worden vastgesteld. Als je toevallig in de buurt van die datums bent, heb je geluk, maar als dat niet het geval is, zorg er dan voor dat je op slot blijft, want deze zullen zeker kort daarna bij bepaalde retailers en <�a href = "terechtkomen.
atmos zet zijn samenwerking met Nike voort met een verbluffende revitalisatie van de Air Max 2 Light, waardoor het een patchwork-ontwerp krijgt dat een collage vormt van verschillende retro-beelden. Geïnspireerd door sportkleding uit de jaren 90 in
nike air max 2016 zijn kleding en DNA, is het aanstaande set stuk tonen levendig van opzet - omdat het geen formele uitvoering of gestructureerde arrangementen mist - vermenging van neutrale tonen met aangrenzende delen van roze, paars, babyblues, volt, dieprood en bijna elke andere kleur onder de zon. Swooshes worden overal versierd en steken uit de doorschijnende plastic overlays, die
nike air max 2017 in de gedaante van de gebruikelijke constructie aankomen, hoewel ze qua uiterlijk ver uit het linker veld worden gehaald.
Deze 2 Light is duidelijk geïnspireerd op een retro-palet en luidt een doorschijnende plastic overlay in die een schare aan elkaar geplakte segmenten verbergt die verschillende soorten Nike-branding en een reeks opvallende kleuren hebben. Hoewel zowel de linker- als de rechtersneaker een uitgesproken look hebben die ze hun eigen kunnen noemen, komt de enige overeenkomst tot stand via een Bright Crimson-vetereenheid en middenvoet Swooshes. Bepaalde buitenlandse retailers noemen een release "Coming Soon", dus geniet hieronder van een gedetailleerde blik en houd deze vergrendeld voor specifieke updates.
atmos, het meest bekend om zijn razend populaire, door Safari
nike schoenen gedrukte Air Max-samenwerkingen, is weer terug om de jaren 90 te herinneren, waardoor de retro-leunende Air Max 2 Light een constructie van interessante materialen heeft naast een schema dat levendig is in elk accent. Op een patchwork-achtige manier heeft het paar een verscheidenheid aan retro prints en gedurfde tinten, met herkenbare iconografie op het hele bovenwerk. Overlays, die normaal gesproken het chaotische motief zouden verdoezelen, zijn doorschijnend gemaakt, opvallend dankzij het witte contrasterende stiksel en het verhoogde ontwerp. Swooshes, "Nike Air" -hits en vintage logo's spelen op het over-branded thema zodra het massaal is uitgebracht, met als hoogtepunt een asymmetrisch arrangement.
De Japanse schoenenwinkel atmos is uitgegroeid tot Nike's belangrijkste retailpartner op het gebied van Air Max. Voor drie opeenvolgende Air Max Day-feesten bracht Nike opnieuw klassiekers uit het verleden uit door het atmos-team, met het Animal Pack 2.0 als de meest recente aflevering. Voor degenen die verlangen naar iets nieuws, is de volgende samenwerking van de winkel met Nike zojuist onthuld op de cover van het nieuwste nummer van Shoesmaster Japan - een Air Max 90 met originele "Infrared" -hits op de hiel en Air Max-behuizing en een bovenste afbeelding die toont een eindeloze muur van Nike schoenendozen. Zwart suède wordt gebruikt voor de teen, tong en enkel, terwijl een slangenhuidachtig materiaal op de Swoosh wordt geplaatst.
Sfeer brengt het begin van het co.jp-tijdperk van exclusieve Nike-releases uit het begin van 2000 terug, dat alleen in Japan wordt verkocht, en
nike huarache atmos verbindt zich met Nike om een volledige collectie rond de "Mismatched" Dunk Low te laten vallen. Terugroepend naar de pre-internetdagen, hebben atmos en Nike ervoor gekozen om de niet-overeenkomende Dunk uit te brengen - een combinatie van co.jp Dunk Low en Air Force 1 Low-kleurstellingen uit die tijd - in de winkel alleen bij atmos in Japan, Nike Harajuku en NikeLab MA5 . Samen met de schoen zelf laat atmos een samenvallende collectie t-shirts vallen, waaronder een replica van de originele 'over de schouder'-ontwerpen van Nike uit
de tijd dat de Dunk oorspronkelijk in 1985 werd uitgebracht.