logo
Ahoj manažere závodní stáje! Pro používání fóra se musíš Přihlásit nebo Zaregistrovat.

Oznámení

Icon
Error

Možnosti
Přejít k poslední zprávě Přejít k nejnovější zprávě
lukyn  
#1 Odesláno : 21. září 2012 16:44:02(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Obsah technické příručky



Hlavní panel

Závodní stáj
Rank
Level
Umístění v seriálu
Účet
Cashdisk
Fanoušci

Kancelář

Sdružení závodních stájí
Úkoly
Vybavení kanceláře

Závodní stáj

Vozidla
Garáž
Pneu
PHM
Palivové čerpadlo
Nástroje pro výměnu kol
Zvedák
Nástroje pro výměnu plastů

Obchod

Nákup nového vozidla
Speciální vůz k dražbě
Vozy v tvé garáži

Zaměstnanci

Závodní jezdec
Mechanik
Vývojář

Reklama (Sponzoring)

Závod

Seriál
Pohár mistrů
Turnaje
Duely
Bonus turnaj

Okruhy

Cashdisk

Platební metody
Reklamace

Historie

Manažeři
Pohár mistrů
Vítězové třídy A
Dražby vozů
Všechny moje závody
Finanční bilance

Odměny

Havárie

Diskvalifikace

Vývoj

Upraveno uživatel 9. dubna 2014 8:02:28(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#2 Odesláno : 18. prosince 2013 10:12:48(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Hlavní panel

Závodní stáj
Název závodní stáje si zvolí každý manažer při registraci. Pod tímto názvem vystupuje každý tým manažera při všech závodech a buduje si své renomé. Název závodní stáje lze kdykoliv změnit v nastavení.

Rank
Rank body jsou odrazem zkušeností každého manažera. Čím více rank bodů manažer má, tím je považován za zkušenějšího a tím pádem i za většího konkurenta. Rank body můžeš pouze získat a o získané body nikdy nemůžeš přijít. Rank body můžeš získat především za účast v závodech.

Tabulka odměn rank bodů za jednotlivé typy závodů

Level
Level každého manažera je určen podle rank bodů.

Tabulka úrovní(level) manažera

Hodnota levelu ovlivňuje:
- maximální počet sjednaných reklamních kontraktů
- v závodech může level manažera ovlivnit umístění při velmi těsném výsledku
- čím vyšší level, tím lepší vybavení kanceláře manažera
- vstup do některých turnajů je podmíněn konkrétního hodnotou levelu

Umístění v seriálu
Existuje několik různých tříd seriálů, přičemž na hlavním panelu se zobrazuje aktuální umístění manažera v probíhající sezóně. Snem každého manažera je dostat se do nejvyšší třídy A, která je pouze jedna, ostatních nižších tříd je více. V každé třídě je 16 závodních stájí.

Účet
Standardní herní měna jsou Kredity a jejich stav znázorňují vždy zelené bankovky.

Kredity můžeš získat za tyto aktivity.
-Účast v seriálu, turnaji, duelu, poháru mistrů, bonus turnaji
-Příjem za reklamu
-Prodej vozidla
-Za fanoušky
-Speciální odměny (např. k příležitosti výročí spuštění hry racemania nebo za mimořádný přínosy hráče…)

Cashdisk
Herní měna, která je vždy označována žlutou mincí s označením RM. Za tuto speciální herní měnu lze nakoupit velmi výkonné vozidla, speciální vybavení garáže a nadstandardní díly na vozidla.

Cashdisky je možné získat tímto způsobem:
- Účast v bonus turnaji a některých turnajích
- Speciální odměny (např. k příležitosti výročí spuštění hry racemania nebo za mimořádný přínosy hráče…)
- Zakoupit jako balíček služeb

Fanoušci

Za fanoušky získáváš odměnu, tzn. čím více fanoušků závodní stáj má, tím vyšší odměny získáváš. Počet fanoušků je závislý na schopnostech a kvalitách závodní stáje, která je odrazem rank bodů. Počet fanoušků je přibližně 1,3 násobek hodnoty rank bodů závodní stáje.

Odměny za fanoušky při odjetí jednotlivých typů závodů jsou zachyceny v této tabulce.

Tabulka odměn za fanoušky v jednotlivých typech závodů

Příklad výpočtu:
Pokud je počet tvých fanoušků 1000 a zúčastnil ses duelu, pak tvá odměna bude 0,5*1000 = 500 Kreditů.

Upraveno uživatel 25. prosince 2013 21:53:29(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#3 Odesláno : 18. prosince 2013 11:22:43(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Kancelář

Sdružení závodních stájí
Manažeři se mohou sdružovat do společných skupin tzv. „SZS“. Každý manažer má možnost sdružení založit nebo se přidat již k existujícímu. Maximální počet manažerů ve sdružení je 50. Každé sdružení má svou vlastní pokladnu, do které je přispíváno při každé simulaci podle níže popsaných pravidel. Příspěvek je v Kreditech a je závislý na počtu uživatelů v SZS a jejich levelu. Výpočet se provede následovně:

Součet levelů všech členů SZS * 500 = výsledný denní příspěvek do kasy SZS
Příklad výpočtu: Pokud jsou ve sdružení 2 manažeři, přičemž jeden z nich má level 5 a druhý 6, každý den bude připočteno do pokladny SZS (6+5)*500 = 5.500 Kreditů.
Manipulovat s pokladnou SZS může pouze její zakladatel. Je tedy pouze na zakladateli, kterým členům a jakou částku dle potřeby vyplatí. SZS je jedním ze zdrojů financí, kde je možné naspořit větší obnos Kreditů a ty pak následně poslat vybraným členům, aby mohli zakoupit vozidla nebo vybavení, na které by jinak velmi dlouho sami šetřili.
Zakladatel může zároveň jako jediný propouštět ostatní členy a editovat popis SZS. Název SZS nelze měnit.

Založení vlastní závodní stáje je pouze za úhradu poplatku 200.000 Kreditů.
Pokud odejde ze SZS její zakladatel, zaniká s ním i SZS. Nelze nikomu SZS předat do správy a ani nelze nakládat s obsahem pokladny. Členové musí SZS opustit a založit si vlastní nové SZS nebo se přidat k jinému existujícímu.

Úkoly
Připravujeme v další verzi!

Vybavení kanceláře
Vybavení v kanceláři se mění podle levelu manažera. Čím vyšší level manažer má, tím lepší vybavení ve své kanceláři využívá. Změny se projevují graficky.

Změny v kanceláři podle levelu manažera

Upraveno uživatel 29. srpna 2014 23:02:10(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#4 Odesláno : 18. prosince 2013 12:15:42(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Závodní stáj

Auta
V sekci „Závodní stáj – Auta“ můžeš vidět všechna tvá vozidla, které si zakoupil nebo vyhrál v aukcích. Taktéž zde uvidíš své defaultní vozidlo, které sis zvolil při registraci do hry. Seznam všech vozidel dostupných ve hře Racemania včetně základních parametrů je zde.

Seznam vozidel třídy 1

Seznam vozidel třídy 2

Seznam vozidel třídy 3

Seznam vozidel třídy 4

Seznam vozidel třídy S


Vozidla jsou rozděleny do tříd 1,2,3,4 a speciální třídy S. Třída 1 obsahuje vozidla, které jsou na nejnižší úrovni, přičemž tato úroveň 1 obsahuje i defaultní vozidla.
Defaultní vozidlo si vybere manažer při registraci do hry Racemania. Toto vozidlo jako jediné nelze prodat a není nutné platit za obnovu opotřebení. Je to tedy jediná jistota manažera, že toto vozidlo bude za jakékoliv finanční situace využívat a zároveň spotřebuje na jeho provoz nejméně finančních prostředků.
Defaultní vozidla jsou modely Citroen Class 1, Fiart Class 1, Renauld Class 1 a Škodda Class 1. Při registraci si vždy můžeš zvolit jen jedno defaultní vozidlo, což znamená, že zbylé 3 již nikdy nebudeš moci ve hře vlastnit.
Ostatní vozidla třídy 1 můžeš ve hře běžně zakoupit a jsou dostupné ihned po přihlášení do hry. Ostatní vozidla třídy 2,3,4 musíš nejprve vyzkoumat, respektive tví vývojáři musí provést na vozidle patřičné úpravy, aby splňovalo parametry závodního vozu.
- Vozidla třídy 1 (mimo defaultního vozidla) je možné opravit za 50.000 Kreditů
- Vozidlo třídy 2 je možné opravit za 250.000 Kreditů
- Vozidlo třídy 3 je možné opravit za 500.000 Kreditů
- Vozidlo třídy 4 je možné opravit za 300 Cashdisk

Speciální vozidla třídy S jsou nadstandardní závodní vozidla a nelze je běžně zakoupit, ale musíš je vyhrát v aukci. Aukce však probíhají pouze za herní měnu Cashdisk, která je velmi vzácná a drahocenná. Oprava vozidla třídy S je možná rovněž pouze za vysokou hodnotu Cashdisky, a proto jsou náklady na provoz těchto super sportů daleko vyšší než u vozidel třídy 2,3 a 4. Speciální vozidla nelze dále vylepšovat a instalovat na ně lepší vybavení jako u vozidel třídy 1,2,3,4. Speciální vozidla však můžou používat v závodě libovolné speciální PHM a pneu.

V sekci „Závodní stáj – Auta“ můžeš také provádět úpravy a opravy svých vozidel. U každého tvého vozidla máš volbu „Úpravy“, kterou se dostaneš do detailního nastavení vozidla. Zobrazené parametry vozidla jsou konečně včetně všech úprav, které už jsou na vozidle nainstalované. Pod tabulkou těchto parametrů máš možnost vybrat pneu a PHM, alel POZOR! Touto volbou nezakupuješ, ani nepřiřazuješ k vozidlu pneu nebo PHM. Tato možnost slouží pouze pro orientační přehled parametrů, které může vozidlo mít v případě využití vybraných pneu nebo PHM v závodě.
Vybavení, které chceš na vůz nainstalovat musíš nejprve zakoupit. U zakoupeného vybavení se objeví status „Používán“, což znamená, že bylo vybavení zakoupeno a na vozidlo nainstalováno. Některé lepší vybavení pro vozidlo je nutné nejprve vyzkoumat.

Na vozidle můžeš mít namontován od každého typu vybavení pouze jeden díl. Tzn. že pokud mám zakoupený výfuk úrovně 3, nemohu současní využívat výfuk úrovně 1,2,4 atd…
Můžu však díly libovolně měnit, tzn. pokud mám zakoupený výfuk úrovně 3, mohu zakoupit výfuk úrovně 4, který se mi namontuje na vozidlo. Současně tím ale přicházím o výfuk úrovně 3 bez možnosti vrátit finance, které byly na jeho pořízení vynaloženy. Je dokonce možné provést snížení úrovně používaného dílu, tzn. pokud mám zakoupen na vozidle výfuk úrovně 3, mohu zakoupit zpět výfuk úrovně 2, čímž ale opět přicházím bez náhrady o výfuk úrovně 3.

Jediné vybavení na vozidle, které parametry nejen mění, ale i nahrazuje je motor. Při zakoupení motoru dojde po instalaci do vozidla k nahrazení původních (základních) hodnot výkonu a kroutícího momentu. Je to z toho důvodu, že je zcela nahrazena původní pohonná jednotka vozidla.

Každé vozidlo se používáním v závodech opotřebovává a je nutné ho opravovat, jinak hrozí riziko havárie a při velmi vysokém opotřebení dokonce není možné vozidlo vůbec do závodu nasadit.

Tabulka opotřebení vozidla:
Opotřebení vozidla

Garáž
V garáži lze zakoupit vybavení a spotřební materiál, který je používán při závodech. Za vybavení v garáži jsou považovány Pneu, PHM, Palivové čerpadlo, Nástroje pro výměnu kol, Zvedák a Nástroje pro výměnu plastů.

Pneu a PHM jsou nakupovány jako spotřební materiál. Pneu je nakupováno pouze v sadách a nelze zakoupit samostatné pneumatiky. I při zastávce v boxech je vždy měněna na vozidle celá sada pneu, nikoliv pouze jedna. Pro každý typ závodu je určený počet pneu, které si musíš rezervovat. Jakmile jsou jednou pneu rezervovány, nelze s nimi disponovat v jiném závodě i když nebyly fakticky spotřebovány. Počet rezervovaných sad najdeš přímo v garáži. V závorce je uveden celkový počet sad, které máš zakoupeny. Stejný princip platí i pro PHM.
Defaultní pneu a PHM jsou zdarma a tudíž je není nutné dokupovat. Tyto pneu a PHM jsou do závodu zakupovány sponzory a využívají je především začínající manažeři při nedostatku financí.

PHM a PNEU:
Pro každý závod typu Duel, Bonus turnaj, Pohár mistrů a Turnaj je rezervována 1 sada pneumatik pneumatik a počet litrů uvedený v tabulce.
Pro každý závod typu Seriál je rezervován pro každou trať uvedený počet sad pneumatik a litrů PHM.
Rezervace

Ostatní vybavení v garáži Palivové čerpadlo, Nástroje pro výměnu kol, Zvedák a Nástroje pro výměnu plastů, je zakoupeno vždy pouze po jednom kuse. Používáním při závodě se toto vybavení opotřebovává a je nutné ho repasovat. Před využitím v závodě je vždy ověřeno, zda nemáš vybavení příliš opotřebované. Pokud již není vybavení použitelné, není umožněn jeho výběr a nasazení v závodu. Závod vyžaduje určitou minimální použitelnost vybavení, proto se může stát, že nebude možné využít vybavení, i když ještě není opotřebení 100%. Jelikož toto ostatní vybavení podporuje pouze hladký průběh prací při zastávce vozidla v boxech, je využitelné pouze u těch závodů, které se jede na více kol.

Tabulka opotřebení vybavení v garáži:
Opotřebení vybavení

Upraveno uživatel 22. prosince 2014 14:38:47(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#5 Odesláno : 18. prosince 2013 12:16:48(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Obchod

V sekci nákup nového vozidla můžeš zakoupit všechny typy vozidel 1,2,3 a 4 třídy, pokud je máš vyzkoumané. Před zakoupením vozidla si můžeš prohlédnout jeho parametry v náhledu. Každé vozidlo je nabízeno bez jakýchkoliv úprav a s 0% opotřebení. V této sekci nelze zakoupit vozidla třídy S.

Vozidla třídy „S“ je možné zakoupit v sekci „Speciální vůz k dražbě“. Nelze však provést přímý nákup, ale je nutné se zúčastnit aukce. Minimálně 1x týdně je nabídnuto do aukce náhodně jedno speciální vozidlo. Délka aukce nemusí být vždy stejná, ale zpravidla trvá 3-5 dní. Přihazovat do aukce je možné pouze Casdisk a vozidlo po skončení aukce získá manažer, jehož nabídka byla nejvyšší. Ostatní manažeři, kteří se aukce zúčastnili, ale nevyhráli, dostanou své Cashdisk zpět.

Aukce vždy začínají na minimální ceně dle uvedené tabulky.

Počáteční ceny vozidel třídy S v aukci

V sekci „Vozy v tvé garáži“ můžeš provést pouze prodej vozidel, které vlastníš. Všechny vozidla od tebe překupníci vykoupí za 50.000 kreditů nezávisle na tom, za kolik si je koupil (ať už byly vozidla zakoupeny za kredity nebo cashdisk).

Upraveno uživatel 18. prosince 2013 13:39:57(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#6 Odesláno : 18. prosince 2013 13:41:15(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Zaměstnanci

Pro svou potřebu můžeš najmout 3 typy zaměstnanců – Závodní jezdec, Mechanik a vývojář.
Každý zaměstnanci má při najmutí základní netrénované skilly, které určují míru jeho schopností. Tréninkem a získáváním zkušeností se skilly zvyšují až do maximální hodnoty, která je u každého zaměstnance jiná. Jakmile je dosaženo maximálních hodnot, nemůže se zaměstnanec více zlepšit.

Za každý jeden odjetý závod se závodníkovi a mechanikovi připočte k libovolné hodnotě určitý počet bodů ke skillu definovaný tabulkou. Stupnice nebo číslo, které v kartě zobrazuje jeho skill se po vytrénování na max. hodnotu zvýrazní tučným písmem.

Všem vývojářům se zvyšuje skill tímto způsobem: za každých 7,5 hodin vývoje dostane každý vývojář 1 body skillu. Vývojáři se zvýší skill hned při spuštění vývoje. Skilly se zvyšují pouze vývojářům, kteří se účastní vývoje.

Zaměstnance lze najmout ve věku od 17 do 21 let. Do důchodu odcházejí v tomto věku: Závodní jezdec ve 34 letech, Mechanik ve 43 letech a vývojář v 46 letech. Odchod do důchodu je manažerovi ohlášen při přihlášení.

1 rok života zaměstnance odpovídá přibližně 1 měsíci reálného času.

Zaměstnanci se i unavují (energie). Definice hodnot únavy je určena tabulkou, regenerace energie probíhá 1x denně, když zaměstnanci odpočívají a činí 10% (respektive 10 bodů).

Únava zaměstnanců (snižování energie).
Úbytek energie zaměstnance podle činnosti

Každému zaměstnanci se zvyšují skills dle uvedené tabulky.
Zvyšování energie zaměstnanců

Ke zvýšení skillu dojde i při havárii vozidla v závodě. Nikoliv však při diskvalifikaci.

U všech zaměstnanců je jejich aktuální výše platu určena součtem hodnot všech skillů kromě ,,celkem“. Hodnota odečítaného platu je zaúčtována ve chvíli před změnou hodnot (např. před odjetím závodu, za který je plat odečítán nebo za vývoj, který je započat).
Za každý odjetý závod je vyplacena mzda všem mechanikům a všem závodním jezdcům, které manažer vlastní (ne jen těm, kteří byli do závodu nastaveni).
Za každý započatý výzkum je vyplacena mzda všem vývojovým pracovníkům.
Maximální počet všech zaměstnanců, které může manažer mít je 18 (6 od každé profese).

Upraveno uživatel 14. září 2014 20:56:25(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#7 Odesláno : 25. prosince 2013 23:58:50(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Reklama (sponzoring)

Každý manažer závodní stáje má možnost vybrat si svého sponzora, s kterým uzavře kontrakt. Z propagace za reklamu sponzor odvádí poplatky, které jsou závislé na délce kontraktu a jeho lukrativnosti. Tyto poplatky jdou do kasy manažera, tedy do tvé kasy. V sekci reklama je celková nabídka sponzorů a kontraktů, který si můžeš vybrat a zasmluvnit. Nabídka se stále mění (zpravidla jsou některé nabídky na reklamní kontrakty měněny 1x denně). Počet souběžně uzavřených kontraktů je závislý na levelu manažera. Množství uzavřených kontraktů v jeden čas je dán následující tabulkou.

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Nabídka sponzorů je pouze jedna a je dostupná všem manažerům, což znamená, že jen ti nejrychlejší si dokážou vybrat ty nejlukrativnější sponzory. V nabídce je vždy 15 kontraktů, ze kterých je možné vybírat. Do této nabídky 15-ti kontraktů je vždy vybíráno z celkového seznamu sponzorů a jejich nabídek.

Nabíkdy jednotlivých sponzorů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Maximální množství současně sjednaných kontraktů

Za podpis kontraktu dostane manažer okamžitě vyplacenu svou odměnu. Od doby, kdy je kontrakt podepsán se začne odpočítávat čas do jeho vypršení. Po jeho vypršení zmizí ze soupisu aktuálně podepsaných kontraktů a uživatel si může vybrat a podepsat nový kontrakt.
Uzavřený kontrakt nelze zrušit a je nutné dodržet podmínky smlouvy = počkat do vypršení doby, na kterou byl kontrakt sjednaný.

Upraveno uživatel 28. prosince 2013 14:02:37(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#8 Odesláno : 26. prosince 2013 0:09:06(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Závod

Seriál
Seriál je prestižní závod, ve kterém je přihlášeno 16 manažerů. Tito odjedou celou sezónu, což je celkem 16 závodů. Seriály jsou členěny od nejlepší až po nejnižší dle následujícího pravidla.

Seriál A (nejprestižnější)
Seriál B1, B2
Seriál C1, C2, C3, C4
Seriál D1 až D8
Seriál E1 až D18 atd…..


Umístění v každém závodě seriálu je bodováno následovně. Body ze všech závodů se sčítají a je podle nich určováno průběžné i konečně pořadí manažera v sezóně.

Bodování pozic v Seriálu

Na konci sezony vždy 2 týmy z každého Seriálu postupují do vyššího Seriálu a 4 týmy sestupují do nižších seriálů. Seriál A je nejvyšší a nelze z něj dále postoupit.

Seriál

Každý nově registrovaný manažer je zařazen do náhodně vybraného seriálu. Pokud je seriál spuštěn, přebírá nový manažer pozici a body manažera závodní stáje, kterého nahradil. Takto jsou nahrazováni virtuální manažeři, kteří jsou automaticky ovládáni systémem (Bot). Boti jsou pro seriál důležití, jelikož nahrazují reálné soupeře, kteří by v seriálu chyběli. Kdyby byly totiž všechny seriály zaplněny a byl by vytvořen seriál zcela nový, který by se teprve začal plnit, neměl by první manažer v seriálu žádné soupeře.
Jednotlivé závody seriálu jsou spouštěny ve 3:00 a v průběhu simulace (stejně jako u poháru mistrů, bonus turnaje a klasických turnajů) je systém nedostupný. Po provedení simulace závodů je systém zpřístupněn manažerům a ti již vidí výsledky své závodní stáje. Seriál je poměrně náročný závod pro všechny zaměstnance a opotřebení vozidel, proto se nejede každý den. Termíny jednotlivých závodů jsou zveřejněny ihned po spuštění nové sezóny a každý manažer tak může dlouho dopředu provést přípravu na všechny závody sezóny.
Výsledky odjetých závodů je možné vidět v detailu u každé odjeté tratě.

Příprava a detail odjetých závodů Seriálu

Pokud zajímá manažera, jaké časy zajížděli vozidla všech manažerů v jednotlivých kolech, i na takový detail je možné se podívat. Aby se nemusel manažer vracet zpět do nabídky seriálu, když by si chtěl prohlížet výsledky jednotlivých závodů, je možné výběrovým polem jednoduše přepínat mezi pohledy na odjeté závody, které jsou zabarveně černě (viz. Obrázek Seriál 3). Závody zabarvené šedou barvou ještě nebyly odjety.

Detail odjetých závodů Seriálu

V detailu závodu je možné zjistit několik důležitých věcí.

  1. Pokud má již manažer zakoupené jiné vozidla než je defaultní vozidlo, tak jej může nasadit do závodu. Každé vozidlo (kromě defaultního) se opotřebovává a pokud by se stalo, že by bylo vozidlo příliš opotřebované na to, aby závod absolvovalo, pak dojde k jeho automatickému vyřazení a místo něj je nasazeno vozidlo defaultní. Opotřebení vozidel si musí kontrolovat každý manažer sám, ale i přesto je při přípravě na závod upozorněn na vysoké opotřebení vozidla, aby jej mohl opravit. V detailu závodu si může manažer zkontrolovat, jaký vůz závod odjel.

  2. Do závodu je možné nasadit i závodního jezdce. V detailu odjetého závodu je možné ověřit, který závodní jezdec na trať vyjel. Když není nasazen žádný závodní jezdec, pak musí manažer vozidlo řídit sám a v poli „Závodní jezdec“ bude jméno manažera.

  3. V některých kolech je možné, že je čas neúměrně vyšší, než je tomu u všech ostatních. Takto vysoký čas je
    způsoben zastávkou v boxech. Aby bylo jednoduše viditelné, jak dlouho tato zastávka trvala, je tento údaj uváděn samostatně vedle celkového času kola.


Detail jednotlivýhch kol v seriálu

Za každé odjeté kolo seriálu manažer může získat podle umístění body do celkového umístění v seriálu, odměnu v Kreditech a rank body. Výše odměn je stanovena v celkové tabulce odměn.

Pohár mistrů

Pohár mistrů je pouze jeden v celé sezoně. Začíná vždy na začátku sezóny a nově registrovaní manažeři nemají možnost se do něj přihlásit – musí počkat na začátek další sezóny.

Pohár mistrů se skládá ze vzájemných duelů, přičemž se uplatňuje vyřazovací systém a do dalšího kola postupuje pouze vítěz duelu.
Začátek poháru mistrů z pravidla obsahuje předkolo a následně několik hlavních kol podle počtu účastníků. Do předkola jsou podle rank bodů zařazení slabší hráči, kteří se utkají ve vzájemných duelech a vítězové postoupí do prvního hlavního kola poháru mistrů. Několik nejlepších manažerů z nejvyšším počtem rank bodů postupuje do prvního hlavního kola automaticky a nemusí se předkola účastnit. Počet manažerů, kteří takto automaticky postoupí není pevně daný. Stejně tak není pevně daný počet rank bodů, které musí manažer mít, aby automaticky postoupil. Postupuje vždy náhodný počet jen těch nejlepších manažerů.

Za každé odjeté kolo poháru mistrů získá manažer při výhře 100.000 Kreditů a při prohře 50.000 Kreditů.

Pohár mistrů


Turnaje

Turnaje jsou v podstatě takové malé seriály, do kterých se můžeš sám přihlásit. Do turnaje se můžeš přihlásit uhrazením startovného. Každý turnaj má jiné startovné a je také omezen levelem manažerů, kteří se do něj mohou přihlásit.
Výhry jsou rovněž individuální. Mohou být v Kreditech i Cashdisk.

Turnaj se spouští ve chvíli, kdy je naplněn potřebný počet účastníků. Manažeři budou mít možnost s dostatečným předstihem se na turnaj připravit, jelikož po naplnění účastníky startuje s 2-3 denním posunem. Jede se několik závodů na jedno kolo a závodníci se řadí do tabulky podle nejrychlejších časů. Podle umístění pak dostávají za jednotlivé závody body stejně jako v seriálu a po odjetí všech závodů je turnaj vyhodnocen a jsou rozděleny výhry.

V turnajích platí také omezení výběru vozidel podle třídy. Základní údaje o dostupných turnajích jsou v této tabulce.

Přehled turnajů

Duely

Duely jsou vzájemné závody manažerů, které mohou být odjety kdykoliv. Duely mají dvě části. Ta první je část nabídková, ve které jsou nabídky na vzájemné závody od ostatních manažerů. Ty si můžeš z této nabídky vybrat a přijmout výzvu. K tomu, aby ses rozhodl, zda výzvu přijmeš můžeš využít základních informací, které ti nabídne náhled u každého duelu (viz. bod 2 na obr.).
Pokud budeš chtít výzvu přijmout, pak zvolíš „Přihlásit“ (viz. bod 1 na obr.) a dostaneš se do přípravného okna (viz. obr. Příprava duelu), kde si nastavíš konfiguraci pro duel. Jakmile máš vše nastaveno, můžeš duel odjet a okamžitě víš, jak si dopadl.

Druhá část sekce duelů slouží pro přípravu vlastní výzvy. Kliknutím na „Vytvořit duel“ (viz. bod 3 na obr.) V okně, které se ti otevře připravíš konfiguraci na závod stejně jako u jiných závodů a jelikož se jede duel pouze na jedno kolo, vybíráš si vozidlo, závodního jezdce, pneu a PHM. Odlišná je pouze červeně označená část na obrázku „Připravit duel“, kde musíš vyplnit název duelu, vybrat trať a vybrat si, zda mohou tvou nabídku přijmout všichni manažeři nebo pouze ti, kteří mají level stejný nebo nižší jako ty.

Přehled duelů

Příprava na duel

Příprava na duel

Maximální počet tvých vytvořených duelů může být max 10 současně. Počet duelů, které však přijmeš jako výzvu není nijak omezen. Pokud se chceš podívat na seznam svých připravených nabídek a změnit jejich nastavení, můžeš to provést po kliknutí na „Přehled vlast.“ (viz. bod 4 na obr.).
Ve spodní části této sekce se ti ukládají odjeté duely, aby ses mohl zpětně podívat, jak si v odjetých duelech dopadl.

Za každý vyhraný duel získáváš 10.000 Kreditů a 5 rank bodů. Za každý prohraný duel získáš 5.000 Kreditů a žádné rank body.

V sekci duely má také každý hráč přidělen určitý počet akčních bodů. Aktuálně je počet akčních bodů nastaven na hodnotu 30. Jeden akční bod se ti odečte vždy, když vytvoříš výzvu nebo přijmeš výzvu jiného manažera. Při vytváření výzvy dojde vždy k odečtení jednoho akčního bodu. Pokud by si však výzvu zrušil, akční bod se ti již nevrátí.
Každou noc probíhá doplňování akčních bodů všem manažerům, kteří mají méně než 30 akčních bodů. Doplnění proběhne opět na hodnotu 30.
Pokud se chce manažer účastnit více jak 30 duelů za v jednom dni, má možnost doplnit si akční body za cashdisk.

Bonus turnaj

Pro bonus turnaj platí zcela totožná pravidla jako pro Pohár mistrů, tzn. Uplatňuje se vyřazovací způsob a každý závod se jede pouze na jedno kolo.
Bonus turnaj však nemusí být spuštěn každou sezonu a odměny se mohou lišit od poháru mistrů. Většinou můžeš získat mimořádnou odměnu Cashdisk a nebo věcnou cenu. Výhry, o které se v daném bonus turnaji hraje jsou vždy uvedeny u turnaje.

Bonus turnaj

Upraveno uživatel 19. srpna 2014 22:21:27(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#9 Odesláno : 26. prosince 2013 0:12:46(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Okruhy

Celkový počet všech tratí ve hře Racemania je 16. Každá trať je odlišná a na každou je lepší jiné vozidlo. Tratě jsou rozděleny do třech sekcí, přičemž zastoupení každé sekce na trati je vyjádřeno procenty.

1. Sekce rychlostní (Vmax)
V tomto úseku tratě jsou většinou dlouhé a táhlé rovinky, na kterých je možné dosáhnout maximální rychlosti. V tomto úseku se naplno projeví technický parametr vozidla, kterým je právě maximální rychlost. Čím vyšší je maximální rychlost vozidla a limit tratě, tím lepší čas dosáhne vozidlo v tomto úseku.

2. Sekce akcelerační
V tomto úseku tratě jsou rychlé výjezdy ze zatáček, kde hraje velkou roli parametr vozidla „zrychlení“. Čím nižší tento parametr je (čím vozidlo rychleji zrychluje), tím projede akceleračními úseky rychleji.

3. Sekce technická
V tomto úseku tratě se nachází především zatáčky a místa, kde se naplno projeví dva parametry vozidla, a to přilnavost a ovladatelnost. Tyto parametry je důležité mít u svého vozu co nejvyšší.

Další parametry tratě, které tě budou zajímat je její délka a omezení maximální rychlosti.

Je nutné si uvědomit, že nejsou důležité jen samotné parametry vozidla, ale i jejich zastoupení na trati, kde vozidlo manažer použije. Pokud například budu vybírat vhodný vůz na trať London speedway, což jsou v podstatě pouze rovinky, tak vyberu vozidlo, které má nejvyšší maximální rychlost a můžu tak porazit i v mnoha ohledech lepší vůz, který má lepší zrychlení, ovladatelnost, přilnavost a výkon.
Pokud bych však měl nasadit vozidlo do závodu na trati Portmal course, kde je úsek s maximální rychlostí zastoupen pouze 15%, ale úsek akcelerační 30% a úsek technický 55%, tak zvolím vozidlo, které má lepší ovladatelnost, přilnavost a zrychlení.

U každé trati je také uveden maximální rychlostní limit, který omezuje maximální možnost rychlost vozidel na trati. I když je parametr vozidla vyšší než limit tratě, tak je vozidlo tímto omezeno a nemůže na trati dosáhnout vyšší rychlosti, než je limit tratě. Do výsledného času se v tomto případě započítává pouze max. rychlost dané limitem tratě.

Příklad:
Pokud na trať Malinary course s rychlostním limitem 250 km/h nasadím vozidlo Alf RM ST Special, které dosahuje v základní verzi max. rychlosti 259 km/h, pak se pro výpočet výsledného času uvažuje, že vozidlo na trati dosáhlo max. rychlost 250 km/h.


V sekci okruhy je možné otestovat tvé vozidla na každé trati, s kterou se setkáš při všech typech závodů. Můžeš si tak vyzkoušet, které vozidlo je nejvhodnější pro každou trať a podle toho pak zvolit strategii pro jednotlivé závody. Testovací časy jsou pouze orientační a v ostatních závodech se mohou lišit, jelikož při testování jsou nastoleny ideální podmínky.
Tím, že se jede pouze na jedno kolo, nelze otestovat mechanika, který vstupuje do ostrých závodů (např. do seriálu), kde je nutné zajet do boxu a vyměnit pneumatiky nebo dočerpat palivo.
Také akcelerace při testovací jízdě je ideální, jelikož není tankována plná nádrž a tudíž je vozidlo podstatně lehčí, než při závodě a tudíž je i akcelerace lepší.

Cena za 1 testovací okruh je 500 kreditů. V této částce je zahrnut pronájem okruhu pro jedno testovací kolo, pohonné hmoty a pneu. Žádné vybavení z tvé garáže, které máš zakoupené se neodečítá, ale vybrat pro otestování můžeš pouze typy pneu a PHM, které v garáži máš.

Pokud na testovací jízdu nenasadíš žádného závodního jezdce, pojedeš testovací okruh ty sám a ve výsledkové listině budeš uveden jako závodní jezdec. Jeden okruh je z pohledu energie závodního jezdce a opotřebení vozidla zanedbatelný, proto při testování nedochází ke snižování energie závodního jezdce, ani ke zvyšování opotřebení vozidla.

Upraveno uživatel 9. dubna 2014 6:44:03(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#10 Odesláno : 26. prosince 2013 0:13:31(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Cashdisk

Co to jsou Cashdisk nalezneš zde.

Platební metody

Ve hře racemania existuje několik platebních metod, kterými si můžeš zakoupit Cashdisky.

Zakoupení Cashdisk přes SMS
Tento způsob může využít každý, kdo má mobilní telefon. Po odeslání SMS ti bude podle vybraného balíčku naúčtována patřičná částka, kterou nalezneš ve vyúčtování za mobilní služby od svého mobilního operátora nebo ti bude odečtena z předplacené karty.

Na výběr jsou tyto balíčky Cashdisk
SMS 30 Kč = 5000 Cashdisk
SMS 50 Kč = 10000 Cashdisk
SMS 79 Kč = 17000 Cashdisk
SMS 99 Kč = 25000 Cashdisk

Příklad zaslání SMS:
Zakoupení můžeš provést přímo ve hře v sekci „Cashdisk“. Nejprve vybereš příslušný balíček u Premium SMS a následně budeš přesměrován na platební portál kde provedeš zadání tel. čísla, ze kterého budeš SMS posílat. Zaslání SMS provedeš dle dalších pokynů např. „Pošlete zprávu GP 30 na číslo 90011 z telefonního čísla XYZ“, což znamená, že sis zvolil balíček v hodnotě 30 Kč (GP 30) a máš tedy zaslat SMS z tvého mobilu (z tel. čísla, které jsi uvedl v předchozím kroku) s textem GP 30 na tel. číslo 90011.

Krok č.1
Sekce nákupu Cashdisk ve hře Racemania

Krok č.2 - Výběr platební metody přes SMS
Výběr nákupu Cashdisk přes SMS

Krok č.3 - zadání tel. čísla, ze kterého budeš SMS posílat
Zadání tel. čísla a emailu

Krok č.4 - zaslání SMS dle pokynů
Zaslání SMS dle pokynů

Zakoupení Cashdisk platební kartou

Zakoupení Cashdisk pomocí platební karty je velmi jednoduchý způsob pro všechny majitele platebních karet. Platba je okamžitá a tudíž i zakoupené Cashdisk jsou velmi rychle připsány na tvůj herní účet. Využíváme certifikované a bezpečné platební brány našich partnerů, proto se není nutné obávat bezpečnostních rizik.

Na výběr jsou tyto balíčky Cashdisk
49 Kč = 12000 Cashdisk
79 Kč = 20000 Cashdisk
99 Kč = 30000 Cashdisk
199 Kč = 70000 Cashdisk
399 Kč = 150000 Cashdisk

Příklad zakoupení Cashdisk platební kartou:

Krok č.1 - shodný s nákupem přes SMS
Sekce nákupu Cashdisk ve hře Racemania

Krok č.2 - výběr balíčku za 49 Kč, kterým získáš 12000 Cashdisk
Výběr nákupu Cashdisk platební kartou

Krok č.3 - zadání emailu a potvrzení vybrané platební metody
Zadání emailu a potvrzení platební metody

Krok č.4 - rekapitulace objednaného balíčku a zadání údajů z platební karty pro dokončení transakce
Vyplnění údajů platební karty a provedení platby

Zakoupení Cashdisk bankovním převodem

Jedná se o nejpomalejší způsob zakopení Cashdisk, jelikož bankovní převod mezi účty bank trvá běžně víc než 1 den. Při tomto způsobu zakoupení Cashdisk jsou ti pouze vygenerovány údaje pro platbu a už na tobě potom je, aby si provedl úhradu ze svého internetového bankovnictví nebo přímo na pobočce své banky.

Na výběr jsou tyto balíčky Cashdisk
49 Kč = 12000 Cashdisk
79 Kč = 20000 Cashdisk
99 Kč = 30000 Cashdisk
199 Kč = 70000 Cashdisk
399 Kč = 150000 Cashdisk

Příklad zakoupení Cashdisk bankovním převodem:

Krok č.1 - shodný s nákupem přes SMS a platební kartou
Sekce nákupu Cashdisk ve hře Racemania

Krok č.2 - výběr balíčku z 199 Kč, za který po uhrazení platby na náš účet standardním bankovním převodem odbdržíš 70000 Cashdisk
Výběr nákupu Cashdisk bankovním převodem

Krok č.3 - potvrzení výbrané platební metody formou bankovního převodu a výběr banky
Zde doporučujeme vybrat banku, ze které budeš platbu provádět, urychlí se tím převod financí, jelikož budeme přijímat finance na účet u stejné banky jako máš ty a tudíž je převod v rámci stejného bankovního ústavu rychlejší.
Pokud nemáš ani jednu z uvedených bank, pak vyber možnost „jiná“.
Nezapomeň uvést svůj email, na který ti po potvrzení přijdou informace o objednávce a pokyny k provedení platbě, pokud budeš platební příkaz provádět později.

Potvrzení výbrané platební metody formou bankovního převodu a výběr banky

Krok č.4 - vygenerování platebních údajů pro provedení platby
Vygenerování platebních údajů pro provedení platby

Reklamace

Při potížích se zakoupením cashdisků kontaktuj naši technickou podporu pomocí webového formuláře nebo na emailu support@racemania.cz

Upraveno uživatel 28. prosince 2013 16:57:22(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#11 Odesláno : 26. prosince 2013 0:14:00(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Historie
Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#12 Odesláno : 4. ledna 2014 0:54:41(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Odměny

Souhrn všech odměn v kreditech, které můžeš ve hře racemania získat.

Duel
Odměna za duel

Seriál
Odměny za seriál

Pohár mistrů
Odměny za pohár mistrů

Bonus turnaj
Odměny za bonus turnaj

V Bonus turnaji se hraje i o různé další ceny, které jsou uvedeny vždy na hlavní stránce turnaje.

Seriál – vyhodnocení celé sezony, odměny za výsledné pořadí
Odměny za celkové umístění v seriálu po ukončení sezony

Upraveno uživatel 4. ledna 2014 1:21:32(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#13 Odesláno : 4. ledna 2014 1:16:10(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Havárie

Pokud dosáhne hodnota opotřebení vozu 70% až 90%, existuje 10 % šance, že vozidlo havaruje. To platí pro všechny typy závodů (Seriál, Duel, Pohár mistrů, Bonus turnaj i klasický turnaj).
Pokud dosáhne hodnota energie závodníka 30 % až 10%, existuje 10% šance, že vozidlo havaruje
Stejně tak, pokud opotřebení vozidla a energie zaměstnance dosáhnou horších hodnot, existuje definovaná šance, že vůz havaruje.
Pokud je opotřebení vozu 100% nebo energie závodníka nebo mechanika 0%, nelze jej do závodu vůbec zařadit.

Tabulka pravděpodobností havárie.
Pravděpodobnosg havárie

Pro stanovení pravděpodobnosti havárie stačí, aby byla naplněna pouze jedna podmínka.
Výsledkem havárie je to, že se manažer v daném závodě umístí na posledních místech. Při havárii stoupne opotřebení vozu na 100% a energie závodního jezdce a mechanika klesne o 30%.

Upraveno uživatel 4. ledna 2014 1:17:39(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#14 Odesláno : 4. ledna 2014 13:28:10(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Diskvalifikace

Před každým závodem probíhá kontrolovat dostatečného množství Kreditů na plat zaměstnanců pro daný závod. Odpovědností každého manažera je, aby jeho zaměstnanci dostávali plat včas, proto je vhodné nechávat si na účtě dostatečnou rezervu na několik závodů.

Diskvalifikace v Seriálu

Před odjetím závodu je provedena kontrola dostatečného množství Kreditů na plat zaměstnanců a v případě nedostatečných fin. prostředků je provedena diskvalifikace a tvůj tým do závodu vůbec nenastoupí i když je registrován. Z tohoto důvodu je tým manažera zařazen na poslední místo a jsou mu vráceny rezervované PHM a pneu. Vozidlo ani vybavení se při diskvalifikaci neopotřebovává a zaměstnancům se neodečítá energie ani nezvyšují hodnoty skills.
Diskvalifikovaný tým je řazen ve výsledkové listině až za týmy, které havarovaly. Při více diskvalifikovaných týmech v jednom závodu budou seřazeni ve výsledkové listině podle rank bodů (větší počet rank bodů = vyšší pozice). Pokud by byl i počet rank bodů u více diskvalifikovaných manažerů stejný, pak se určí pořadí podle datumu registrace (zkušenější manažeři, kteří mají starší datum registrace jsou zařazeni na vyšší pozici). Pokud je zařazen diskvalifikovaný manažer na bodovanou pozici, obdrží body za umístění i odměnu v Kreditech.

Diskvalifikace při Duelu, Poháru mistrů, Bonus turnaji a turnaji

U těchto typů závodů probíhá stejná kontrola fin. Prostředků pro platy zaměstnanců jako u Seriálu. Všechny tyto závody se však jedou na jedno kolo vždy je určen jeden vítěz a jeden poražený. Diskvalifikace je brána jako automatická porážka. Pokud by však byly oba manažeři diskvalifikováni, pak je jako vítěz označen ten, kdo má více rank bodů. V případě, že by měli oba diskvalifikovaní manažeři stejný počet rank bodů, vítěz se určí podle datumu registrace (vyhrává manažer, kter je registrován do hry Racemania déle).
Pokud by byl jeden manažer diskvalifikován a druhý havaroval, tak vyhrává ten, kdo havaruje. Body a odměny jsou přidělovány vždy.
Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
lukyn  
#15 Odesláno : 9. dubna 2014 7:59:53(UTC)
lukyn


Kategorie: Administration

Skupiny: Moderátor všeobecných témat, Moderátor pokecu, Moderátor SZS, Moderátor diskuzí, Hlavní moderátor, Administrators, Registered
Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 60

Bylo hlasováné: 2 v 2 příspěvcích
Vývoj

V začátku hry nejsou dostupné všechny tuningové díly, vybavení a ani všechny vozidla. Od začátku hry můžeš zakoupit pouze vozy třídy (class) 1, vybavení a tuningové díly na vozidlo také v úrovni 1 (za Kredity) a také některé speciální vybavění za Cashdisky. Vše ostatní je nutné vyzkoumat.

Abys mohl vůbec začít s výzkumem nových dílů a vozidel, musíš nejprve najmout zaměstnance (vývojáře). Toto můžeš provést v hlavní sekci „Zaměstnanci“. Tvůj vývojový tým se může skládat až ze 3 vývojářů, kteří pracují současně na jednom vývoji, který jim zadáš.
Spuštění a detailnější informace o vývoji nalezneš v sekci „Vývoj“. Zde si nejprve vybereš, co budeš zkoumat. K výběru je široká nabídka tuningových dílů (motory, chipy, sportovní výfuky, kola, odlehčení….), dále vybavení do garáže (nástroje pro výměnu kol a plastů, zvedáky….) a také samotné vozidla třídy 2 a vyšší.
Od každého dílu a vybavení je k dispozici několik úrovní typů, přičemž každý díl má jiné parametry. Abys mohl vyvíjet díly a vybavení s lepšími parametry, musíš vždy nejprve vyzkoumat ty s těmi horšími parametry a nižší úrovní.

Příklad. Chci se zaměřit na výzkum motorů, takže musím začít zkoumat motor třídy 2 (třída 1 je od počátku hry dostupná a není nutné ji vyvíjet) a až po dokončení se mi nabídne vyzkoumat motor třídy 3. Nikdy dopředu není možné vidět, kolik úrovní vybavení a dílů ještě bude možné vyzkoumat.

Pozn.: Stejný princip je uplatněn i u vývoje vozidel. Nejprve musím vyzkoumat vozidlo třídy 2 a až následně můžu zkoumat vozidlo třídy 3 té samé značky.

Příklad: Pokud se chci zaměřit na vývoj vozidla Alf a chtěl bych si pořídit toto vozidlo např. v úrovni 4. Pak musím začít zkoumat vozidlo Alfa úrovně 2, následně 3 a pak 4.

Po dokončení vývoje jsou novinky dostupné v těchto sekcích:
- Vozidla lze zakoupit v sekci „Obchod“ a záložka „Nákup nového vozidla“ (tato záložka se defaultně zobrazuje po výběru sekce obchod).
- Vybavení do garáže pro mechanika – toto vybavení lze zakoupit v sekci „Záv. Stáj“ a záložka „Garáž“
- Ostatní vybavení – ostatní vybavení se montuje přímo na konkrétní vůz a je s ním pevně spjato. Není možné zakoupit vybavení pro jeden vůz a následně ho přesunout do vozidla jiného. Nákup takových dílů je možné provést v sekci „Záv. Stáj“ u vozidla, pro které chceš vybavení pořídit, klikni na „Úpravy“ a následně na příslušnou sekci vybavení, podle toho, jakým vybavením chceš vozidlo opatřit. Díl, který na vozidle používáš je označen textem „Používán“. U těch, které máš možnost koupit je text „Koupit“.

Pro vývoj každého dílu je potřebná určitá energie vývojářů na celou dobu výzkumu. Energie na výzkum se stanovuje podle délky výzkumu z čehož plyne –čím lepší vývojáře mám a čím více jich na vývoj přiřadím (max. 3), tím rychleji bude výzkum dokončení a spotřebuji na něj méně energie. Potřebná energie se automaticky zobrazuje v přípravě na vývoj podle toho, jaké přiřazuji vývojáře. Pokud jeden či více vývojářů nebude mít dostatek energie, není možné vývoj zahájit a je potřeba počkat, až se zaměstnanci regenerují a energie se jim doplní.

Upraveno uživatel 9. dubna 2014 8:08:24(UTC)  | Důvod: Nespecifikován

Hrajte online závodní manažer na RACEMANIA
Jsem členem sdružení závodní stáje PITBULL a jezdím s Bugatti...
bugatti
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (5)
Změnit fórum  
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.