logo
Ahoj manažere závodní stáje! Pro používání fóra se musíš Přihlásit nebo Zaregistrovat.

Oznámení

Icon
Error

Možnosti
Přejít k poslední zprávě Přejít k nejnovější zprávě
Oscar Fielding  
#1 Odesláno : 21. ledna 2020 4:21:02(UTC)
Oscar Fielding


Kategorie: Nováček fóra

Skupiny: Registered
Registrován: 21.1.2020(UTC)
Zpráv: 3

Wij (ASICS) werken nu aan een trainingsschoen converse allstar die minder structuur en lichtgewicht is, maar nog steeds stabiliteit biedt en trouw blijft aan een ontwerp van het achtervoet srike patroon. Ik heb dit gebaseerd op het uitgangspunt dat, wat er ook wordt gezegd over technisch hardloopschoenen, er geen bewijs is dat het echt niet kapot is, dus we zullen tweaken, maar we hoeven het niet te repareren. De minimalistische beweging werkt op het uitgangspunt dat door het verminderen van de hielhoogte, d.w.z. het totale verloop, misschien 6 mm, induceert een slagpatroon op de middenvoet of zelfs voorvoet. Ik heb geen enkel geloofwaardig bewijs kunnen vinden om dit te ondersteunen ... dus we zullen ons aan onze wapens houden.

Nogmaals is de ether dik met onhoudbare onzin. pose, chi, toning, blote voeten, minimalistisch ... wanneer eindigt het? "Op basis van deze opmerking lijkt ASICS behoorlijk tevreden te zijn om te voorkomen converse allstars dat hij zijn belangrijkste concurrenten (bijv. Saucony, New Balance, Nike en binnenkort Brooks) volgt in de minimalistische strijd. Om eerlijk te zijn, het kan me niet echt schelen of ze dat doen - er zijn op dit moment tal van opties van andere bedrijven, en het is ASICS-verlies als converse goedkoop de beweging doorzet en ze verliezen in een groeiende sector van de hardloopschoenenmarkt (volgens voor Leisure Trends Group, maakten minimalistische modellen 39% uit van alle trailschoenen die in april 2011 werden verkocht - ze vertegenwoordigden slechts 3% in 2010).

Ten eerste vermeldt je fotobijschrift ten onrechte dat Asics zijn zin had, alle lopers zouden perfect tevreden moeten zijn om door te gaan als over-striding heel-strikers. "Niet zeker waar dat vandaan kwam, zeker niet ik. Ik geloof dat sommige lopers voorvoet moeten slaan. bijvoorbeeld, als iemand minder dan 10 graden dorsiflexie heeft, wat veel hardlopers doen, kan die hardloper geen converse all star hielsrtike bereiken. Maar weet je wat ... mensen zijn zeer gevarieerd, en veel hardlopers slaan en lopen goed en efficiënt. Er is geen probleem opvallende middenvoet of voorvoet in een ASICS-schoen .. Ik raad het de hele tijd aan, vooral als ik denk dat een verandering in vorm zal helpen. Maar niet voor iedereen. "

Als sommige mensen er profijt van hebben, waarom dan al het verzet? Natuurlijk maakt ASICS raceflatten die vergelijkbaar zijn met veel minimalistische schoenen, maar veel geluk voor de recreatieve hardloper die een paar wil vinden om te passen en geen toegang heeft tot een speciale hardloopwinkel. Het is vrij onwaarschijnlijk dat je de Piranha of Hyperspeed bij je lokale Foot Locker of Dick's Sporting Goods zult vinden. Tot voor kort had de gemiddelde hardloper weinig keus dan te kiezen voor het 12 mm lift, hiel opvallende model. Gelukkig brengen vooruitstrevende bedrijven zoals Saucony, Merrell, Altra, Vibram en New Balance alternatieve opties voor de lopende massa.

En ja, hardlopers zullen altijd geblesseerd raken, en dat zullen we doen omdat we vaak dom zijn en meer rennen dan zou moeten en wanneer niet. Bij gebrek aan klinische proeven, die ASICS niet in een peer-reviewed converse chucks tijdschrift heeft gepubliceerd om aan te tonen dat hun eigen schoenen letsel verminderen, vertrouwen we vooral op anekdotes. Anekdotes suggereren dat sommige hardlopers profiteren van een blote voeten of minimalistische aanpak.

Als de onderzoeken "nog steeds" beschikbaar zijn voor "minimale" of "maximale" (bij gebrek aan een betere term) schoenen, waarom is er dan geen gelijkmatige weergave van beide stijlen in de schappen van de schoenenwinkel? Het zou logisch zijn dat, aangezien je jezelf hebt verteld dat alle hardlopers verschillend zijn en daarom verschillende stijlen hardloopschoenen nodig hebben, er een gelijkmatige weergave UserPostedImage zou zijn van zowel "minimale" als "maximale" schoenen in winkels.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Změnit fórum  
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.